tirsdag den 7. december 2010

Ro i mørket...

December flyver af sted synes jeg.
Dagene går med fødselsdag for unger og familie, forberedelser til juleboligreportage og alle de andre gøremål som december altid føre med sig. Igen i dag arbejder Daniel til rigtig sent og unger og jeg er igen alene, men i dag er noget anderledes. Her er ro som i helt ro og ungerne sidder bare stille og roligt og ser lidt fjernsyn, mens jeg undres over hvorfor de ikke er ved at vælte hele huset.

Måske det er fordi jeg har slukket alt elektrisk lys og her kun er levende lys?? Noget jeg kun har gjort fordi jeg i dag hørte i radioen at strømpriserne i dag mellem 17-19 (mener jeg) ville gå fra omk. 30 øre til 15 kr pr. kwh. Fordi det var for lidt strøm – så har givet det som vi kunne undvære ;)
Men ro det er her, jeg er ikke helt sikker på hvorfor men et er dejlig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar