tirsdag den 1. februar 2011

Det gør mig glad...

Ja, meget bloggerri bliver det ikke til for tiden og da jeg så endelig lige havde tid og lyst i dag, ja så kan jeg ikke oploade billeder fra kameraet, da en eller anden har ædt USB kablet – tænk hvad der kan stå i vejen for storhed. Så længe leve mobilen, vi klare den via den…
Jeg synes jeg har en masse at fortælle, men ordrerne kommer ikke rigtig, så det må vente til de gør og ind til da vil jeg dele billeder af ting der gør mig glad, glad fordi de er smukke :)

  • Jeg er super glad for det nye lille katalog fra Strawberryflavor, men mest glad er jeg for klistermærkerne og jeg klæber dem op hvor end det kan lade sig gøre ;)
  • Jeg er glad for det lille men meget smukke saltkar jeg købte i Stilleben igår, men nok måske ligeså glad for det kort de lage i posen som Mayer-Lavigne står bag.
  • Jeg er jublene over at min ynglings orkide, som har stået i blomst hele vinteren igennem, nu har bestluttede sig for at sætte tonsvis af nye blomset.
  • Jeg er glad for mit nye opbevarringssystem i form af alle de kasser der kunne opdrives på matriklen og især glad fro at det gjorde det muligt at få brugt lidt af alt det tapet jeg har forelsket mig i, men simpelthen ikke ander hvad jeg skal gøre med.





1 kommentar:

  1. Jeg har også tit sukket over disse små skåle, som du nu bruger som saltkar. De har en fantastisk detaljerigdom og et flot, let udtryk. Hidtil har jeg bare været for nærig til at købe et ;o)
    Kan godt forstå, at det gør dig glad.

    SvarSlet