onsdag den 9. marts 2011

LOVE LINK til romantik...

Selvom der er spækket med inspiration i blogland, så må jeg indrømme der er langt imellem blogs som jeg slet ikke kan slippe, men for nyligt fandt jeg en.

Hun hedder Selina Lake og er en engelsk bolig stylist og hun kan rigtig godt lide lyserød og romantik, så du advaret. Men på trods af det faktum at alt ca. er lyserød, ja så kan jeg slet ikke slippe ud af hendes univers. Jeg har stylet soveværelse i hoved siden jeg så hendes side og for mig, må det at hun har fået så mange tanker i gang i mit hoved, absolut udmunde i mine varmeste anbefalinger.

Og ja der er mange roser og det er meget lyserødt og alt, alt for romantisk til, i hvert fald vores hverdag, men hun er sgu gennemført og det elsker jeg ski!
Kig ind  HER det er vildt fantastisk!!









Alle billeder er fra hende blog…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar