lørdag den 13. august 2011

Et krea indlæg...

... kan vi ikke please kalde det det.
For ja det står sølle til med bloggens mængde af indlæg og selvom jeg som sådan ikke har dårlig samvittighed over det, så irritere det mig vildt og voldsom at der er sket en masse ting som jeg ikke har fået foreviget og som har været store oplevelser.
Men man kan ikke nå det hele vel, og vandskade og arbejde har så absolut kaldt - det sidste jo ikke værende en dårlig ting, bare til tider lidt for hårdt.
Så når jeg spørg om vi ikke nok kan kalde det her et krea indlæg, så skyldes det at jeg intet får lavet på den front og derved kan indbildningen af skolebøger blive noget stort.

Men en ide, er det vel også, altså den at bruge nogle af alle de tapetrester, som vi nok er mange der har stående, til at lave et lidt lexi-bogbind. Navn og bogens titel, klarede jeg med den ny indkøbte DYMO label ting, som jeg må sige at være svært glad for :)
Alt i alt, var det rare 10 minutters kreativitet unden det var i Strawberryflavors tegn, mandag kalder den nye kollektion højt og jeg glæder mig vildt til at få den ført ud i livet.


1 kommentar:

  1. Åhh hvor jeg kender til det! Føler heller ikke tiden er til noget som helst lige pt, selvom jeg så gerne vil i gang!

    SvarSlet