torsdag den 22. september 2011

Kan man få for mange...

... Tivoli Audio radioer og blomster?!?
Ja det kan man nok og nu det også slut, med det først nævnte i hvertfald ;)
Men igen faldt jeg over et virkelig godt tilbud på liiige den radio jeg manglede, nemlig den ned til haven med genopladeligt batteri og mulighed for at sætte Iphonen til - så nu kan vi godt se at få overstået det der efterår/vinter noget så jeg rigtig kan komme i haven igen nu med "høj" musik ;)

Også så jeg lige de her nelliker igår, så smukke at de også måtte med hjem 




2 kommentarer:

  1. Herhjemme kigger vi efter DAB radioer, og det er altså også en Tivoli som står øverst på min ønskeliste... Er der en særlig forhandler som har bedre priser end normalt?

    SvarSlet
  2. Nej, jeg tror bare vi har været heldige Ida - den ene gang var det i Fona og 2 gange har vi fået rigtige gode priser på demo modeller ude i LIC.
    Vi har jo ikke som sådan et anlæg, med nøjes fint med vores Tivoli DAB med ekstra højtaler :)

    SvarSlet