onsdag den 7. marts 2012

Her ligger min tid...

Jeg har lige fået postkortene til den nye Strawberryflavor kollektion ind af døren og dermed kan jeg sende det hele mod Japan i dag - ahhh!

Det er vanvittigt så mange kræfter OG penge der ligger lige der på bordet i form af papir, det er svært af forstår at det skal være sådan. Men når det nu skal være, så vil jeg sige at jeg har totalt optur over postkortene, jeg elsker postkort fra Vistaprint, de et altid så pæne i farverne og til en overkommelig pris - i hvert fald i sammenligning med Vester kopi, der står for trykning af kataloger.
Hvor ville jeg ønske jeg kunne finde et andet sted af få dem trykt (gode bud modtages gerne) men af en eller anden grund er jeg altid i tidsnød og må ty til at få dem til at lave dem igen, grrr. 

Men der ligger essensen af den nye kollektion så - af en eller anden grund er det ikke tøjet der hænger inde ved siden af, der følelses som slutresultatet. Det lykkedes igen, jeg er glad og absolut også træt ;)

Hvis du vil se kataloget online, kan du finde det her!



7 kommentarer:

  1. Det er så flot, Celine. Jeg elsker dit univers.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare helt fantastisk eventyrligt flot.... Jeg kan godt forstå du er glad (og træt)

    Stort tillykke med det!!!

    Kh. Betine

    SvarSlet
  3. Helt vildt sejt, Celine! Tillykke med det, kom ind go få en kop afslapningskaffe når du har fået hvilet lidt ud. Stort KRAM

    SvarSlet
  4. Det er simpelthen SÅ flot det hele, jeg er helt tryllebundet af dit univers! Jeg synes det er SÅ gennemført det hele, og hvis jeg engang får en datter, så skal hun have en af dine kjoler...

    SvarSlet
  5. Tak søde piger - det var ski en hård fødsel synes jeg!
    Men jeg glædes ved at høre i synes det er blevet godt og kalder det et univers - for det er jo netop hvad jeg prøver at skabe, kke blot tøj, men et lille univers <3

    SvarSlet
  6. Kære Celine.
    Jeg er ny her i blogland, men måtte selvfølgelig kigge her ind i din blog. Jeg har haft glæden af at eje en af dine kjoler, og er så imponeret og inspireret af din eventyrlige farverigdom!
    Jeg synes det nye katalog ser rigtig smukt ud. Mht. til tryk har jeg heller aldrig været ret glad for VesterKopi, men har gode erfaringer med HeviTryk (et lille sted i århus, men de kan sagtens klare store ordrer), og også med DamgaardJensen. Dog har jeg mest erfaring med store formater.
    Kh Maj

    SvarSlet
  7. SÅ smukt både katalog og postkort. Jeg ønsker mig simplethen bare det hele....

    Iøvrigt kan jeg godt forstå at du først rigtigt føler at det er færdigt når du har billedmatrialet klar, det er jo en del af arbejdet og en helt central del tilmed. Det man laver kan jo være nok så smukt men det skal nødvendigvis også sælges.

    TILLYKKE

    SvarSlet