fredag den 30. november 2012

All I Want for Christmas...

Det virker måske lidt tosset, men efter at ha set så mange fine ønskesedler rundt omkring i blogland, ja så vil jeg også lave en.
Den tossede del er, at jeg ikke rigtig får julegaver fra så mange, så ønskerne er ikke nogen der skal bruges af nogen.  Men så kan man jo også tillade sig at ønske sig hvad som helst...

Og helt ærligt, så ønsker jeg mig mest to nye senge til Daniel og jeg, så vi kan blive helt færdig med stue projektet og ha sofa igen. Og måske er ønske endda lidt større, for aller, aller mest ønsker jeg at blive helt færdig med renoveringen af hjemmet og det kan ikke gå for hurtigt!

Ja, ja, man har vel lov at drømme 



1// 101 pendel fra Le klint 2// Silke sovemaske fra Viola Sky 3// Toolbox fra Vitra 4// Elemets espresso kop fra Royal Cph 5//Mælkeskummer fra Nespresso 6// Ørrering fra Maria Black 7// String Pocket hylder fra String 8// Sultan boxmadrasser fra IKEA 

2 kommentarer:

  1. Lækre sager - kan godt forstå, at boligting står højt på ønskelisten, når du går og glæder dig til endelig at være færdig med renoveringen og endelig komme i gang med alt det sjove.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige ønsker! ;)

    Julehilsner
    /Christina

    SvarSlet