onsdag den 20. februar 2013

Den STORE GIVE AWAY...

Det er ikke mange give aways jeg igennem årene har våget mig ud i, men nu skal det være slut ;)

Jeg ved godt der ikke har været voldsomt meget krea fra min hånd på bloggen det sidste år, jeg giver renoveringen skylden. Men jeg anser dog stadig mit lille blogunivers for at være et kreativt miljø og håber da stadig også jeg kan inspirere lidt, med mine store og små projekter udi de forskellige kategorier som jeg bevæger mig indenfor.

GIVE AWAY'en er et gavekort på 500 kr til brug på stof i min lille stof butik fab + fun + fabric.
Det foregår på følgende måde...

1 lod // skriv en kommentar
10 lodder // skriv en kommentar + bliv fast læser
20 lodder // skriv en kommentar + bliv fast læser + link til denne give away på din blog

Ja, så kan i nok selv se hvad jeg helst ser jer gøre og i tager selvfølgelig bare de billeder i skal bruge :)
HUSK at skrive hvor mange lodder du smider i puljen.

Jeg udtrækker vinderen den 1. marts og håber i vil hjælpe mig med at sprede budskabet om både min blog men også min fantastiske stofsamling, hvor jeg løbende lægger nyt op, ink. pakker med mindre stykker fx til patchwork eller børnetøj 




51 kommentarer:

  1. Jeg skynder mig at tage ti lodder...

    Og selv om der måske ikke har været så meget krea - Så er din blog bestemt stadig værd at følge :0)

    SvarSlet
  2. Du har nu fået eget indlæg til give awayen på min blog http://vaskavulla.blogspot.dk/2013/02/give-away.html
    og jeg har medlt mig som fast læser.. og nu skriver jeg en kommentar :) Så jeg hapser 20 lodder og krydser fingre for at det bliver mig :)

    SvarSlet
  3. ELSKER din give away, og er med på 20 lodder :)

    SvarSlet
  4. Hvor fint! Jeg vil gerne deltage med 10 lodder :)

    SvarSlet
  5. Fantastisk give away.. Jeg er med på 10 lodder :)

    SvarSlet
  6. jeg er med på 20 lodder :)

    SvarSlet
  7. Jeg er da med på 20 lodder - det ville være ret fantastisk at vinde! :)

    SvarSlet
  8. 10 lodder til mig - du er min ynglings blogger ;-)

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne være med på 10 lodder:)

    SvarSlet
  10. Mums _ jeg er med på 10 lodder, tak :)

    SvarSlet
  11. 20 lodder :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/byperler-evig-glad-give-away.html

    SvarSlet
  12. Sikke nogle smukke, smukke sager!
    10 til mig, tak :).

    SvarSlet
  13. 20 lodder til mig - hyggelig præmie!

    SvarSlet
  14. Jeg er med på 10 lodder og krydsede fingre :-)

    SvarSlet
  15. Jeg tager 20 lodder - linker gerne, men først i morgen, da jeg er såååå træt her til aften (gravid i 7. måned - så energien er ikke på toppen).

    Kh
    Anna / LaRaLiL

    SvarSlet
  16. Jeg er bestemt med på 20 lodder :-)

    Sikke en fantastisk give-away

    SvarSlet
  17. Sejt. Er på med ti lodder.
    Hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  18. Dejligt :-)
    Seline DT
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  19. dejlig blog du har. dejlig give away :-)

    jeg er med på 10 lodder :-)

    mvh. lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  20. Lækker Give away :) Jeg vil gerne deltage med 10 lodder

    SvarSlet
  21. Ha ha ha sejt med så mange lodder Celine, der bliver lidt af et tællearbejde:-)
    Jeg vil gerne smide 10 lodder i puljen:-) jeg elsker dit stof og vil vildt gerne have meget mere! Og tak for en fantastisk blog som jeg aldrig bliver træt af:-)

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne deltage med 20 lodder, men jeg kan ikke finde hvor jeg kan blive fast læsere.
    Kig forbi min blog http://denkreativeidemager.blogspot.dk/

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne deltage med 20 lodder, Kig forbi min blog http://madebyme-helena.blogspot.com for lækre give aways

    SvarSlet
  24. Sikke en fin og hyggelig blog du har! Glæder mig til at følge dig ;)

    10 lodder - det var mange! :)))

    SvarSlet
  25. Jeg deltager med 20 lodder. Jeg er lige blevet din faste læser på bloglovi' og har lagt giveaway på min blog - http://bykhs.wordpress.com/giveaway/

    SvarSlet
  26. Årh sikke en guldgruppe. Især blomster kategorien er fyldt med skønheder! Og så kan der sørme komme meget med hjem til de fine priser!
    Jeg hopper i med begge ben og snupper 20 lodder :-)
    Krydser fingre
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  27. 20 lodder til mig. Du kan se link til denne giveaway nederst på min blog :)
    Krydser alt der kan krydses, for der er da virkelig nogle lækre stoffer at komme efter. Dem kunne jeg sagtens få nogle lækre kreationer ud af ;)

    SvarSlet
  28. Jeg hopper på med 20 lodder

    SvarSlet
  29. Jeg skal da også have 20 lodder ;) ordner link når jeg kommer til computeren :)

    SvarSlet
  30. Iiih, skøn Give Away - jeg spreder budskabet og er med på 20 lodder ;-)
    Kh. Trine

    SvarSlet
  31. Lækker give-away - jeg føler mig heldig og vil gerne deltage med 20 lodder.

    SvarSlet
  32. 10 lodder til mig. Jeg kan desværre ikke linke fra mobilen.

    SvarSlet
  33. 20 lodder til mig tak :)

    Måske du er heldig i min Give Away.

    Kh Eva-Maria

    SvarSlet
  34. Jeg deltager med 10 lodder :)
    //littlemissberlin

    SvarSlet
  35. 10 store lodder fra mig :)
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  36. deltager med 10 lodder, følger via bloglovin
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  37. 10 lodder til mig..
    Glæder mig til at følge dig :)

    SvarSlet
  38. Also I would like sign up for this super candy.
    20 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  39. Hop 10 lodder til mig da ;) og jeg MÅ snart forbi og se dine hylder/spær-løsning!

    SvarSlet
  40. 1 lod til mig - kan kun finde din bloglivin fastlæser knap og det er ikke mig. Æv

    Håber alligevel jeg vinder.

    SvarSlet
  41. Jeg ville elske at kickstarte min sy-glæde igen ved at handle lækkert stof hos dig. Smider lodder her på falderebet.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  42. JEG HOPPER MED PÅ 1 LOD:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  43. Jeg putter lige hurtigt 10 lodder i puljen:)

    SvarSlet
  44. WOW! Sikke nogle skønheder :) Hvis jeg stadig kan nå det, smider jeg 10 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  45. SÅ fin præmie :) Smider 10 lodder i puljen her på falderebet - kh Mette

    SvarSlet
  46. Hopper på 10 lodder her på falderebet :)

    SvarSlet