onsdag den 22. maj 2013

Glimt...

Hov!! hvor blev sommeren af - kooom tilbage!
Lidt blandet fra kameraet








1// den tidlige alpina clematis, er sprunget ud inde, i havestuen 2// Sienna, pænt irriteret over ikke at må komme ud i solen 3//Sienna og jeg synede i søndag, efter nærmest at været blevet skyllet væk af regn, til Holte loppemarked 4// Daniel slapper, efter af ha cyklet hjem fra sommerhus, Sienna øver staveord 5// Syrener både inde og ude  6// Vi har fundet Marapytta bukserne frem igen 7// Sejeste 10 årig jeg kender. Formåede at cykle frem og tilbage til farmor og farfars sommerhus. 2 gange 90 km på 3 dage, det synes jeg fandeme er sejt og det eneste han tænker på nu er, hvor langt han og Daniel skal cykle næste gang? 8// Vi har en spisestue igen, det er intet mindre end fantastisk!

3 kommentarer:

  1. Helt fantastiske billeder! Jeg er vild med den opstilling på spisebordet - de ting der er så meget min smag. Og uhm - duften af syrener er så himmelsk!

    Jeg håber at vi snart kan se flere billeder fra hjemmet - man kan jo se meget fint bag Sienna på andet billede ;)

    Håber snart at sommeren kommer tilbage til Jer.

    Kram Mirjam

    SvarSlet
  2. Aj men altså Mirjam, jeg har faktisk gået og tænkt meget over det idag og hvad grunden til jeg ikke rigtig viser noget for tiden.
    Tror hele tiden jeg tænker, jeg gør det når det er færdigt, jeg gør det når det er færdigt... nå men spol så lige 1 1/2 år frem og det er det så ikke endnu, sååå måske jeg bare skulle begynde og vide ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skal du da klart. Jeg har det faktisk meget på samme måde. Måske jeg også bare skulle få taget et par billeder herhjemme og få vist lidt frem - altså en dag, hvor her er ryddet op ;)

      Kram

      Slet