torsdag den 2. maj 2013

Tilbage i haven...

Havesæsonen er for alvor igang, endelig!
Jeg prøver at holde det på et meget lavt plan i år, ingen store planer, ikke en million krukker, bare vedligeholdelse og en lille bitte smule sommerblomster! Selv altankasserne er der blevet plantet lavendel, så de kan klare noget tørke.

Problemet er jo at vi tager ud og rejse i sommerferien og ingen synes det er skide hyggeligt at komme og vande vores have engang i mellem. Altså jeg kan jo ikke lige se hvad der ikke er fantatisk i det, men sådan er vi jo så forskellige ;)
Lige nu står den dog stadig på oprydning fra sidste år og mens jeg gør det, bryder panter op af jorden overalt. Jeg elsker at se den forskel der sker dag for dag!

Med mig i haven har jeg min tro følgesvend, Sienna. Hun elsker stadig at være i haven, ved ikke om det er fordi hun har været i den, siden hun nærmest blev født, men Samuel har man altid skulle tvinge. 

Lige nu har hun fundet noget gammel rodnet, som hun har plantet i den sølle græsplæne. Og vandet og gødet er det også blevet, med den kærlighed burde der næsten komme en blomst op 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar