torsdag den 6. juni 2013

Vi er glade, meget glade...

Må jeg lige starte med at sige at igår, var en helt fantastisk dag! Åhh jeg elsker en fridag midt på ugen, solskin, ro og glade unger!

Det var en fridag, der absolut også til tider omhandlede dette lille vidunder. For vi har fået en tablet, ja fået, til at teste og vi er glade, ja rigtig, rigtig glade for den. Vidunderet er den helt nye Sony Xperia Tablet Z, den der knap nok er kommet i butikkerne og allerede nærmest er udsolgt over det meste af europa. 

Jeg må indrømme at jeg er en Apple-pige og vi er et Apple-hjem, så det der Android-noget, kender jeg ikke meget til. Men så er det jo heldigt man har en søn, der er noget nørdet på mobilfronten og er vant til at udforske vennerenes Android mobiler. Det granskede faktisk lidt til pinligt, som han bare kunne fikse det hele for mig og overbærende forklarede mig hvordan det hang sammen.

Det skal siges, at da jeg fik tableten vristet ud af ungerens hænder og endelig fik lov til at udforske den, så gik det nemt. Jeg bruger den nu især om aftenen, i sofaen, med fjernsynet kørende, til lige at tjekke op på verdenssituationen. Jeg finder det helt utrolig dejligt at kunne se noget og ikke sidde der og fedet med mobilen. Den er dejlig og sidde med, vejer intet og har en super flot skærm.

Ungerne, de bruger den meget, ja rigtig meget! Jeg tror at Sienna har downloadet ALLE spil fra den kategori der hedder noget alla pige-spil i Play Butik. Brugervenlighed siger du, jo den er i hvertfald så nem at en 0. klasses pige, selv kan stave sig frem til det spil hun vil ha, downloade det ( eller dem alle) og spille det. Og det er uden at få hjælp eller uden at moderen vidste hun var igang med det. Jeg ved ikke hvem jeg skal være mest imponeret over, tabletten eller hende...

Hvad jeg glæder mig ekstra meget til at bruge den til, er at tage den med på ferie, købe et sim kort i Frankrig og gå på nettet med den - så jeg ikke skal løbe Frejus gader rundt et efter et hotspot, i håb om at få mit daglige net-fix!

Jeg er glad, meget, meget glad!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar