lørdag den 6. juli 2013

En udfordring...

Over på bloggen Little Green Shed køre der uge efter uge, en foto challenge. Den hedder Nature in the Home og har hver uge et ord som udfordring. I denne uge er det rød og jeg har tænk mig at deltage.

Nogle gange er begrænsninger det der inspirere mest og får een til at tænke mest kreativt. Og kreativ er for hulen det jeg må være mest for tiden, når det kommer til billeder. Mit gooode gamle, ja vi taler 10 år, Canon spejlreflekskamera er dødt, jeg nåede dog lige at tage disse inden det var helt slut. Jeg troede lidt det skulle være os for altid, men det skulle det ik.

Det skrantede meget til sidst og derfor havde jeg også valgt at tage mit Instax kamera i brug, til denne challenge. Det var også alt for længe siden, jeg brugte mit Instax sidst.

Her er mit bud, billed i billed, med mørke røde roser i 3 stadier, fra haven - på den nye opslagstavle.
Måske du også har lyst til at være med 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar