tirsdag den 17. december 2013

Det bedste ovenpå en lang dag ude...

Efter Sienna er startet til ballet i Tivoli om lørdagen, er vores weekender blevet noget anderledes. Lørdag er tidligt op og afsted og  efter en lille times ballet, skal der helst bruges et par timer i Tivoli.

Pigerne har absolut en fornemmelse af at de ejer Tivoli og det er på godt og ondt. Men timer bliver der brugt og tit kommer vi godt trætte hjem efter en lang, og nu kold, tur. Det er her at jeg nok må sande, at lige gyldigt hvor godt jeg har det på LCHF, så er der intet der slår en leverhakker mad MED rødbeder og et glas saft.

Drengene er tit ude, når vi tøser kommer hjem og roen er total ubetalelig! Jeg elsker at sidder og nyde den og lidt kaffe ovenpå disse ture.

Om lidt er det juleferie, hvilket er tiltrængt, og det er præcis den type ro jeg glæder mig til. Den hvor man har været ude det meste af dagen og kommer hjem og alle bare slapper af.

Jeg/vi drømmer lidt om at prøve at lave æbleskiver fra bunden, det kræver godt nok lige at vi finder en æbleskivepande, men måske det lykkes og vi over juleroen kan nyde dem - denne opskrift fra Løgismose lyder vildt go.

For når vi nu skal nyde julens glæder, så er det i hvert fald for mig, vigtig at det er med gode produkter og efter at ha købt dem i mange år i Netto, ved jeg Løgismose er garant for det. Det kan lyde lidt plat, men jeg tror fx. snart at denne familie har spist en hel palle af deres mørke pålægchokolade, jeg er ikke stødt på noget der kan måle sig med den.

Der er lige et par dage endnu, før julefreden indtræffer - men nøj jeg glæder mig 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar