lørdag den 7. december 2013

Hvor vi er kommet til i julen...

Ja det er ikke langt, men det skal nok komme.
Vi har en aftale om at vi ikke pynter op, før efter Siennas fødselsdag og den holdt vi jo i søndags ;)

Men jeg har da fået lavet en adventsstagen og i år er Kubus stagen blevet pyntet med pom pomer, der kravler rundt på den, og sukkulenter. Jeg selv kan rigtig godt lide den, pom pomerne ligner næsten pudemos og det var sjovt at bruge noget utraditionelt, på en traditionel måde - hvis det giver mening.

Udover adventsstagen, er der kommet en hæklet mistelten op. Den er lavet af By Domi, som du kan finde på instagram. Den er rigtig fin og går fint i spænd med vore lidt uhøjtidelige tilgang til jul, lige nu.

Imorgen, må hele hytten rydes op, i bund, og kasserne findes frem 







6 kommentarer:

  1. Fantastisk ide med pom pom'er på en kubus stage - det vil jeg da klart overveje næste år. Satser på at få købt mig en hvid kubus selv, så jeg ikke skal nøjes med at pynte forældrenes :-) Tusinde tak for inspiration.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare LÆKKERT !!

    KH Maria.

    SvarSlet
  3. Så fint! Jeg er vild med de glimmergrønne pom pom'er og ikke mindst misteltenen - så fin. Sådan en gad jeg godt have, men jeg er ikke på Instagram, så har kontaktet dem på FB :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  4. Jeg ELSKER begge dele Céline. Så perfekt. Jeg har lige lavet et lille indlæg med mine tre advents yndlinge fra det danske blogland og har tilladt mig at låne et billed. Håber det er ok?

    Og så synes jeg at det er en god ide at vente med julepynten til efter fødselsdagen. Heldigt hun ikke har fødselsdag den 24!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Marina du låner bare alt det du vil ❤️
      Og taaaaak ❤️

      Slet
  5. Hej :) Hvor er den bare super fin :) Hvordan har du lavet pompom'erne og kan sukkulenterne godt holde uden vand? Kh Marie-Louise

    SvarSlet