torsdag den 29. april 2010

Ung kærlighed...

Apropos Sammies, modvilje mod kameraet, så er dette for nylig blevet taget af svigermor og nå jeg siger svigermor er det ikke min, med Sammies.
Historien er den, at en af Siennes dulle, Ella, for et lille år siden valgte at smide al sin kærlighed på Sammie og her skal det nok lige nævnes hun var 2 år og Sammie 6. Det har givet anledning til mange og jeg mener mange sjove episoder, hvor lille skønne Ella har gjort sine tilnærmelser og ja som Stine ”svigermor” selv siger, gennem insisterende stædighed, er det lykkedes, den lille dulle at vinde Sammies hjerte. Nu bogstaveligtalt slæber han rundt på Ella, tager sig meget kærligt af hende og uden at blinke vælger hende før sin søster.

Ja ja ung kærlighed :)

1 kommentar:

  1. Nå sikken en sød historie. Jeg kender også sådan en dreng som alle de små piger elsker. Jeg tænker det er fordi han har et stort hjerte.

    SvarSlet