tirsdag den 6. april 2010

Veloverstået påske…

Ja, det hele stå lidt stille på bloggen for tiden, men det er nok mest fordi intet andet gør det. Foråret er her endelig, sådan rigtig og jeg har mere end svært ved at løsrive mig fra haven – var der nogen der sagde trådløst bredbånd host host… Og med al denne iver er der da også sket en del i haven, lidt action billeder ville nok ha været ret, men I nå nøjes med resultaterne ;)

Her lige en rundown over alt det gjorte … Påsken startede med et storindkøb af diverse blå malinger, for nu skal legehuset altså igen være blåt, som da vi købte det, samtidigt har jeg diverse små projekter der også trangere til en blå omgang og den nyindkøbte sandkasse fik også en tur. Henrik, min plastiskfar, var her og bygge mig en mistbænk af et gammelt vindue og ca. hvad gemmerne ellers gemte af træ – jeg synes den er fantastisk, lige som jeg ønskede mig den, men må hellere give den et lag maling, når vi når hen i maj måned og jeg ikke rigtig skal bruge den mere for nu. Samtidigt blev sandkassen samlet og en stor zinkbalje blev gjort klar til jordbærbed.

Daniel fik neglet et lille vindue fra genbrugsstationen, som han har monteret legehuset, så der nu kommer lidt mere lys ind – det er blevet så fint og jeg glæder mig uhæmmet til at alt omkring det er grønt og ikke så brunt og jordet som nu. Nåle, nåle og nåle, er blevet samlet og kørt på genbrugsstationen og jeg har fået gødet alt, hvad gødes kan og skal, da regnen meldte sin ankomst i påsken. Ellers er der blevet plantet, omplantet, sået og flyttet og ja hvad ved jeg – der har ikke været mange rolige stunder og omkring os er alt spiret.

Det hele var dog ikke arbejde, hvis man da kan kalde det, det… En sjov tur i Cirkus med hele den pukkelrygget på min far side og endnu en påskefrokost er det også blevet til, det har været en dejlig lang ferie!!!

1 kommentar: