onsdag den 18. august 2010

Sensommer...

Sensommer, det må man hvis kalde det vi har nu og jeg må indrømme at jeg synes det var en noget kort og intens sommer vi fik i år og ovenpå det forår vi havde, indrømmer jeg gerne at jeg satsede og håbede på en lækker og lang indian summer.

Nå men lige nu bugner haven af de smukkeste sensomre blomster, hortensia, solhat og dahlia står i fuldt flor og kappes om opmærksomheden med de tunge bærbuske, det er et smukt syn og om lidt tager roserne deres anden tørn. Havde jeg dog ikke haft den skønne nye havestue, havde det ikke væres meget jeg kunne glæde mig over al den skønhed, for shit hvor det har og stadig regner. Så der sidder jeg og hækler lidt og som tæppet bliver længere, således bliver det også koldere. Men please vejrguder, kan vi ikke få lidt godt vejr lørdag, for der skal vi holde sommerfest i haven og så stor er vores havestue altså ikke, så please, please, please…
Nå det er sagt, så prøv lige og se de dahliaer jeg forspirede tidligt på året, de er bare blevet kanon store og vild smukke, jeg har dog fået en fejl levering, for min pudderdåse dahlia er ikke en Lambada – men pyt den er smuk ;)

4 kommentarer:

  1. Skønne blomster - dog håber jeg ikke at sommeren er forbi, krydser alt hvad jeg har for at den kigger forbi igen i september.

    Dit tæppe er blevet superfint, elsker farvevalget.

    SvarSlet
  2. Åh ja skønne farver på både blomster og tæppe. Jeg kan godt lide dine brede striber, det er flot og giver færre tråde at hæfte.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare helt fantastisk ud!

    SvarSlet
  4. Hehe Charlotte, færre tråde at hæfte er så absolut heller ikke sådan at kimse af ;)

    SvarSlet