onsdag den 11. august 2010

Style din blog #2

Så er der lige en opfølger på indlægget fra forleden om at style sin blog. Mette har nu lavet ”pakker” der indeholder forskellige godter til blogger (hmm det rimede)og til en fast pris – de kan ses her!

Måske du tænker, jamen hvordan forklare jeg hvad jeg vil ha’ for en stil? Det jeg gjorde i tidernes morgen var at fortælle, jeg kunne lide stregtegninger og fotorealistiske elementer også sendte jeg et par billeder af nogle ting jeg godt kunne lide. Det var fx at jeg rigtig godt kunne lide Tord Boontje design og ud af det fik Mette lavet nogle smukke blomsterranker, som var en del af grafikken.

Jeg har lige sat et billede ind af toppen af min gamle shop og som I kan se er de stregtegninger, som jeg nu har her på bloggen, i baggrunden og de føromtalte blomsterranker i forgrunden. Nu var det et flash banner, så min sommerfugl baskede, farverne kørte i baggrunden og blomsterne glimtede, men jeg håber I kan bruge det som hjælp :)

1 kommentar: