torsdag den 24. marts 2011

Måske samler...

Er jeg samler?
Nej det synes jeg egentlig ikke, men så alligevel, for jeg har en stor svaghed og det er Wiinblad og især hans sort/hvide tegninger. Derfor har der også med at snige sig lidt ind i hjemmet i ny og næ – ja okay til tider mere end i ny og næ, men helt ærligt når man falder over noget man virkelig holder meget af og man så få det til nogle gange 35 kr. Så er det da ikke uforståeligt vel?
Den nyeste del af familien er disse fine, fine krydderikrukker, som jeg er meget glad for – er de ikke fiiine ;)

11 kommentarer:

  1. Rigtig fine, og det er ikke dem man typisk ser :)

    SvarSlet
  2. Jeg, de er nemlig lidt specielle - har ikke set dem her før. Man kan dog få nogle på dba.dk lige nu bare med sukker, mel osv. men de stå til 600 kr og der vil jeg sige der er langt ned til noget jeg er villig til at give ;)

    SvarSlet
  3. De er vidunderlige - lidt anderledes end den den normale Wiinblad-streg.
    Samler eller ej, så kan jeg godt forstå du faldt for dem - især hvis det var en god pris.

    SvarSlet
  4. Jep, jeg synes også de var så søde.
    Tror måske dem der er på DBA lige nu (har set dem) er større når nu de er til mel osv. Men ja der er jeg enig med dig, så meget gider jeg ikke give når man kan få det billigere;o)

    SvarSlet
  5. Det er de ikke Mia - for jeg skrev til hende der havde den til salg, lige da de var kommet på...
    For tænkte også det måske var store krukker, men nej det var det ikke ;)

    SvarSlet
  6. Hvor er de fantastiske! Sikke et fund og tak for at du deler det :)

    Jeg er også til Wiinblad og synes at tegningerne er særligt skønne på disse krukker.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  7. Jeg er normalt ikke til Wiinblad... men disse er da helt fantastiske! Har heller aldrig set dem før.

    SvarSlet
  8. WOW hvor er de FINE..... Dem har jeg aldrig set før. Jeg er også selv hel' vild med Wiinblad... Jeg har også postet nogle Wiinblad køb på min blog under 'loppefund'.
    Kig endelig forbi.
    Go weekend.
    ❤ Sarah.

    SvarSlet
  9. Ejjj hvor er de fine!!! Jeg elsker fine loppefund og kan sagtens følge dig... Ser man noget fint, så skal det da med hjem ;0).

    Jeg har en fin GIVE AWAY kørende i øjeblikket, men tapet fra RETRO VILLA og en lille skål fra Bing og Grøndahl. Måske det er noget for dig? www.bykaas.blogspot.com

    Rigtig god aften!

    Mvh Maria

    SvarSlet
  10. Hvor er de bare fine. Jeg er også vild med Wiinblad og er begyndt en lille samling (selv om det ikke helt falder i kærestens smag). Jeg er først stødt på dem her fornyelig, men synes at prisen var sat lidt højt. Hvor har du købt dine?

    SvarSlet