torsdag den 28. juni 2012

Glimt...

Jeg tror jeg skylder lidt glimt fra Sammies værelse.
Hele projektet herhjemme, står lidt i stampe, men vi fik da sat lidt op på væggene for en weekend tid siden. Det ligner da et værelse, selvom der stadig ikke er lavet kasser til gulvet osv. osv. osv. men det bliver brugt flittigt og jeg er stadig meget tilfreds med det 







1// Sengelampe, som Sammie fandt til storskrald på vej hjem fra farmor og farfar. Jeg hadede den først da jeg så den, men nu tror jeg ikke vi kunne ha fundet en der var mere perfekt.
2// Puder. Pøller med Liberty stof, strikket pude fra den fantastiske Ida og den sidste røde pude er fra Design House Stockholm, designet af Stig Lindberg.
3// Hjørne af værelset og nu med grab fra Liebe til at hænge skoletaske og jakke på.
4// Ketchers, som Sammie har fået fra en "bare ta'" kasse på skolen. Både Daniel og Sammie er ret vilde med dem og har googlet sig frem til de er lavet i 1980.
5// Masker fra HAY og billed som farfar engang har taget med hjem fra en af sine mange rejser. Mener det er historien om Dronningen af Saba - elsker det billed.
6// Udsnit af Sammies 4 m lange hylder, der er tøj i de hvide kasser, som hos Sienna.
7// Globus fra loppemarked i Paris, gammel læderæske og lampe fra oldemor og ikke mindst C-3PO

6 kommentarer:

  1. Det ser så flot og gennemført ud synes jeg! Et godt værelse til en stor dreng, der jo stadig er et barn:-)

    SvarSlet
  2. Så fint "stor dreng"-værelse :) Er især vild med Idas pude, skrivebordet, globus og selvfølgelig den fine reol!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  3. Hej Celine.
    Jeg var faktisk lige inde at lure på bloggen i forgårs, for at se, om der var kommet flere billeder. Jeg skal nemlig til at fikse min søns værelse op, og kunne huske at have set seje billeder af din søns værelse.
    Så TAK for billeder :).
    Det er superflot. Dog er jeg lidt skuffet over at den seje pude er hjemmestrikket, for den ville min søn ELSKE!
    Kh maj

    SvarSlet
    Svar
    1. Ida laver de fedeste puder, jeg var så heldig at vinde en i hendes give away:) Du må ind og se hvad hun kan :)

      Slet
  4. Wow det ser super godt ud!

    Dejlig søndag til dig - KH Karen Marie

    SvarSlet