mandag den 25. februar 2013

House on fire...

Da jeg kom hjem forleden, mødte der mig lidt af et kort chok, da jeg kiggede op mod Siennas værelse ned fra vejen... Det lignede seriøst at værelset stod i flammer og et kort sekund bankede hjertet lidt lidt ekstra hurtigt.

Men det så også forkert ud og da jeg var helt sikkert på det ikke kunne være ild, gik vi op. Det der lignede brand fra gaden var en rød lavtstående sol, hvis lys ramte vinduerne i stuen, videre ind på Siennas værelse, hvor det ramte lysekronen og de store transparente perler i vinduet. Værelset var dækket af små røde lys prikker og billedet kan slet ikke gengive hvor smukt det var.

Det varede nok ikke mere end 2 min også var det væk 



1 kommentar:

  1. Jeg kan forestille mig det - rigtig smukt :) Men det er det nu altså også på billederne.
    Jeg har forresten set reklamen med Sienna i tv en del gange nu, hvor er hun skøn !

    Ha en dejlig mandag - KH Maria.

    SvarSlet