mandag den 14. juli 2014

En gave...

Først vil jeg gerne takke jer for jeres søde ord ang. mine tanker, i det forrige indlæg. Jeg er dog stadig ikke helt afklaret med hvad jeg gør ;)

Men i hvert fald så ville jeg dele med jer at jeg har lavet et site, det er dedikeret til mine fotos og opgaver i forbindelse med dem.

Jeg er blevet kontaktet end hel del gange på det sidste om jeg laver familie portræserier, altså den slags hvor man går en tur og fanger de øjeblikke der dukker op på den - og ja det kan jeg sagtens... når jeg har tid ;)

I hvert fald synes jeg selv det er en fantastisk gave at give sig selv og sine kære. Derfor tog jeg også min lille familie ud på en lille aften tur i forrige uge, for at fange den magi der opstår på den slags. Og selvom alle mand var meget trætte, ja så er juli måneden hvor næsten alle bedsteforældre har fødselsdag og billeder skulle der tages ;)

Her er et par billeder fra turen, men hop over på www.celinehallas.com og tjek hele serien her - måske var det også en ide for din famile.







1 kommentar:

  1. Kære Céline

    Ja, der er ikke tid til alt - selvom man gerne vil. Og der er meget arbejde i at have flere sites, som skal opdateres. Dit site med billederne er meget flot.
    Jeg har tænkt over, hvorvidt du arbejder professionelt som fotograf nu? Eller om du har arbejde ved siden af?

    Kh
    Anna

    SvarSlet